onsdag 24 juni 2009

Lojal assistent sökes till Tankesmedjan Wereds vådligheter

Den populära skribenten m.m. Erica Sagn har avskedats med omedelbar verkan från Tankesmedjan Wereds vådligheter efter att på ett skändligt sätt förtalat såväl min verksamhet som mig själv. Detta förräderi är också en kränkning av hedersmannen Conny Sagn och utgör därmed en dubbel tragedi.

Hur upprörande, kränkande och chockerande Sagns svek än är, måste arbetet gå vidare. Jag söker tröst i vissheten att spott och spe, svek och förtal är den sanne visionärens adelsmärken. Dessutom vet vi ju alla vilket öde som väntar förrädare, och det må förlåtas mig att tanken på detta inger mig något som närmast liknar vällust i denna annars så mörka stund.

Tankesmedjan lever naturligtvis vidare, trotsande den skränande hop som eggas av Erica Sagns förtalskampanj. Men ensam kan jag icke styra skutan, särskilt som mitt eget författarskap kräver allt mer av min tid. Wereds vådligheter söker därför en ärlig, lojal, pålitlig och trofast person med förståelse och sympati för Tankesmedjans värderingar. Tillträde omgående.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar