måndag 4 maj 2009

Inför initiationen

Har nyss återvänt från juveleraren i Mjölby där jag hämtat ceremonisvärd, väpnarring och strålkrona som alla hör till mina nya ordensinsignier. I morgon kväll ska jag genomgå den ytterst hemliga initiationsceremonien då jag blir upptagen som Väpnare av andra graden i Östra Götalands Esoteriska Sällskap.

Fram till dess kommer jag inte att hinna blogga särskilt mycket - min uppmärksamhet är nu helt inriktad på de andliga övningar som föregår denna magiska ritual då jag ska ingå ett symboliskt, polygamt äktenskap (Sacra Fellatio) med Ordens alla patriarker och insemineras med deras samlade visdom i form av ett trögflytande elixir.

Liksom alla noviser står min själ nu vidöppen för alla slags dämoniska angrepp och största vaksamhet är av nöden. Jag stänger av mitt modem och drar ned persiennerna.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar