söndag 26 april 2009

Idealisk misogyni och homoerotisk communitas

Min nya bok utkommer, efter många turer, äntligen i morgon. I dagens hopplöst politiskt korrekta och effeminerade kulturklimat visade det sig givetvis omöjligt att hitta en förläggare villig att befatta sig med boken.

Jag har därför bekostat formgivning, tryck och viss distribution med egna medel. Intresserade återförsäljare är välkomna att höra av sig.

Idealisk misogyni och homoerotisk communitas

Omfång: 128 sidor

Band: Trådhäftat med flikar

Pris: 125:-

Ett urval förhandskommentarer:

En av de mest motbjudande texter jag läst på mycket länge. Intrycket blir ännu kusligare av den kristallklara argumentationen och metaforernas suggestionskraft.
- Nina Björk

Det utgår en egendomlig och hemlighetsfull utstrålning från dessa essayer, skrivna av en av den svenska samtidens mest underskattade tänkare.
- Lars Gustafsson

Briljant!
- Jan Myrdal

En av de konstigaste böcker jag läst - men jag kunde inte lägga den ifrån mig.
- Bokhora

Det är dags att tända bokbålen igen.
- Tradition och Nation

1 kommentar:

  1. Men va´intressant! Det är svårare att ge ut böcker idag än för 20 år sedan. Så då får man göra det själv! Bra gjort! Anark Förlag. Påminner om Anarchos - ett annat förlag jag har haft kontakt med på sistone. Angånde pengarna i världen och vilka som sätter igång Ponzispelen och kriserna. Få se om jag läser din bok.

    SvaraRadera